tingimused

 

  1. Üldsätted

1.1  Käesolevad Plaatpro e-poe müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad internetiaadressil www.plaatpro.ee  asuval ostukeskkonnast (edaspidi: e-pood) ostmisel.

1.2  Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi: klient) ja e-poe omaniku PLAAT PRO OÜ (edaspidi müüja) vahel seoses e-poest toodete ostmisega.

1.3  Käesolevatele tingimustele lisaks reguleerivad e-poes toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid

1.4  Müüja andmed:

  • PLAAT PRO OÜ;
  • Vabriku 39, Tallinn, 10411;
  • Reg. nr 14842174;
  • Telefon +372 53 23 4500;
  • E-post info@plaatpro.ee .

1.5  Müüjal on õigus ühepoolselt muuta e-poe kasutustingimusi ja hindu. Müüja annab muudatustest teada www.plaatpro.ee  Kui klient esitas tellimuse enne muudatuste jõustumist, rakendatakse tehingule tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

  1. Klienditugi

2.1  Klienditoe telefoninumber on +372 53 23 4500 (avatud tööpäeviti kl 8-17.00).

2.2  E-posti aadress: info@plaatpro.ee.

2.3  Riiklikel pühadel on klienditugi suletud.

  1. Hinnad

3.1  Kõik e-poe toodete hinnad sisaldavad 20%-list käibemaksu ning on esitatud eurodes.

3.2  E-poe toodete hinnad, allahindlused, pakkumised ja kampaaniad võivad erineda müüja jaekaupluste hindadest, allahindlustest, pakkumistest ja kampaaniatest.

3.4  Transpordi hinnad on välja toodud punktis 7.

  1. Tooted

4.1  E-poe tooted on reeglina olemas laos või müüja jaekauplustes. Toodete saadavust ei tagata, kuna laoseis võib tehniliste probleemide tõttu olla ekslik.

4.2  Kui kliendi tellitud toode müüjal puudub, teavitatakse klienti sellest esimesel võimalusel.

4.3  Tasutud tellimuse kogu ostusumma tagastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul.

  1. Tellimuse esitamine

5.1  Tellimusi saab esitada e-poes era-  või ärikliendina.

5.2  Klient valib välja e-poest soovitud tooted ning lisab ostukorvi.

5.3  Klient kontrollib ostukorvi õigsust, seejärel kinnitab ostukorvi.

5.4  Klient sisestab nõutud andmed, valib sobiva kohaletoimetamise viisi ja nõustub kasutustingimustega.

5.5  Klient tasub tellimuse eest maksekeskonnas.

5.6  Pärast tellimuse eest tasumist tuleb kliendil vajutada “Tagasi kaupmehe juurde”.

5.7  Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse.

5.8 Arve saadetakse koos kaubaga.

  1. Makseviisid

6.1  Tellimuse eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, Luminor, LHV ja Coop).

6.2  Makse toimub väljaspool e-poodi teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalises maksekeskonnas.

6.3  Müüjal puudub ligipääs kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

6.4  Maksmine toimub eurodes.

  1. Kauba kättesaamine

7.1  Kliendil on võimalik tellimuse kohaletoimetamiseks valida Omniva või Smartposti pakiautomaat. 

7.2  Tellimuse kohaletoimetamine Omniva pakiautomaati.

  •  7.2.1 Tellimuse hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu 3.50€.
  •  7.2.2 Tellimusele alates 100€ kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
  •  7.2.3 Pärast müügilepingu jõustumist saabub tellimus kliendi poolt valitud pakiautomaati 7 tööpäeva jooksul.
  •  7.2.4 Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, hoiutähtaja lõppu ning tagastuskoodi.
  •  7.2.5 Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on pakiautomaadi unikaalne kood jõudnud kolmandate isikute valdusesse ning selle alusel on kaup kätte saadud.
  •  7.2.6 Tellimust hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja saabumise lõppu saadetakse toode tagasi e-poodi.
  •  7.2.7 Juhul kui klient ei lähe tellimuse järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on klient kohustatud hüvitama transpordiga seotud kulud.
  • 7.3.10  Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi. Müüja ei vastuta viivituse või arusaamatuse eest, juhul kui see on tingitud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsuse tõttu.
  • 7.3.11  Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt e-poodi teavitada, saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile info@plaatpro.ee 
  1. Tellimuse tagastamine ja ümbervahetamine

8.1  Kliendil on õigus tellimusest 14 kalendripäeva jooksul põhjust avaldamata taganeda ning tellitud toode või tooted ümber vahetada või tagastada.

8.2  14-päevane tagastusõigus kehtib ainult e-poest ostetud kaubale ning ei laiene kaupluses sooritatud ostudele.

8.3  Toodete tagastamiseks ja/või vahetamiseks tuleb müüjale esitada taganemisavaldus 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamise hetkest. Täidetud taganemisavaldus tuleb saata koos tagastatud tootega müüjale.

8.4  Taganemisvormi leiab siit.

8.5  Klient on kohustatud avama toote pakendi ettevaatlikult, seda kahjustamata. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, ei ole originaalpakendis toote tagastamine nõutav.

8.6  Juhul, kui kohaletoimetamise viisiks oli valitud Omniva pakiautomaat saab tellimuse ümber vahetada või tagastada Omniva pakiautomaadi vahendusel, kasutades selleks esialgses SMS-is sisalduvat tagastuskoodi. Tagastuskoodi kasutamisel on tagastus tasuta ning jõuab e-poodi 3 tööpäeva jooksul.

8.7 Toote kättesaamise kohta saadetakse kliendi e-postile kinnitus.

8.8 Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

8.9 Juhul, kui tellimus tagastatakse osaliselt ja tellimusele on lisandunud kohaletoimetamise tasu on müüjal õigus tagastada kohaletoimetamiskulu proportsionaalselt tagastatud toodete arvuga.

  1. Kliendi isikuandmete töötlemine

9.1  Klient annab e-poes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda kliendi isikuandmeid (Ees- ja perekonnanimi, telefoni number, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-posti aadress).

9.2  Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, väljaarvatud makseteenust osutavale Maksekeskus AS-ile ja tarneteenust pakkuvale AS Eesti Post-ile.

9.3  Müüja säilitab kliendi kohta ostude sooritamise käigus kliendi poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega.

9.4 Müüja võib kasutada kliendi isikuandmeid otsepostituseks üksnes juhul, kui klient on selle jaoks andnud oma nõusoleku.

9.5 Andmeside kliendi ja pankade ning kaardimaksete vahel on krüpteeritud, mis tagab kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse. Makse teostamine toimub väljas pool e-poe keskkonda ning e-poel puudub ligipääs kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

 

  1. Pretensioonide esitamine ja vastutus

10.1  Müüja vastutab ostetud tootel ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates toote kliendile üleandmisest. Tarbijale toote müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.

10.2  Kliendil on soovitatav esitada pretensioon info@plaatpro.ee. Pretensiooni märkida kontaktandmed, probleemi täpne kirjeldus, pretensiooni esitamise kuupäev ning lisada ostu tõendav dokument.

10.3  Müüja ei vastuta tellitud toote mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.

10.4  Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

10.5  Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.

 

Üldine

Plaatpro e-poest tellimiseks tuleb valitud tooted lisada ostukorvi.

Tellimuse vormistamiseks avada menüüribal paremas osas paiknev ostukorv, seejärel vajutada “Ostukorv”. 

Kassa lehel kontrollida valitud toodete suurust, kogust ja hinda ning valida sobiva tarne- ja makseviisi.

Vastavalt valitud tarneviisile täita vajalikud väljad. 

Kui nõutud andmed on sisestatud, andmete õigsus kontrollitud ja kasututingimustega nõustutud, siis tellimuse maksmiseks klikkida “Maksma”.

Valida teile sobiv makseviis, pärast makse sooritamist kindlasti vajutada nupule “Tagasi kaupmehe juurde”.

Makseviisid

  • Tellimuse eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil.
  • Makse toimub väljaspool e-poodi teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalises maksekeskonnas.
  • Müüjal puudub ligipääs kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.
  • Maksmine toimub eurodes.



Smartpost pakiautomaat 3.50€

Tasuta alates 100€ ostust!

Tellimus jõuab Teie valitud pakiautomaati 7 tööpäeva jooksul peale tellimuse tasumist.

Tellimuse kohalejõudmisest teavitatakse Teid SMS-teatega.

SMS sisaldab:

  • pakiautomaadi ukse avamise koodi;
  • pakiautomaadi asukohta.

Omniva pakiautomaat 3.50€

Tasuta alates 100€ ostust!

Tellimus jõuab Teie valitud pakiautomaati 7 tööpäeva jooksul peale tellimuse tasumist.

Tellimuse kohalejõudmisest teavitatakse Teid SMS-teatega.

SMS sisaldab:

  • pakiautomaadi ukse avamise koodi;
  • pakiautomaadi asukohta;
  • hoiutähtaja lõppu;
  • tagastuskoodi.

Omniva ja Smartpost kuller

Tellimus tuuakse kulleriga Teie poolt valitud aadressile 7 tööpäeva jooksul peale tellimuse tasumist.

Kuller võtab teiega telefoni teel ühendust ning kooskõlastab kohaletoimetamiseks sobiva aja.

  1. Üldine

Tooteid saab tagastada 14 päeva jooksul, alates kauba kättesaamisest.

Tagastamine on tasuta, kuid vajalik on esitada taganemisavaldus.

  1. Tagastamine pakiautomaadi kaudu

Lisage täidetud taganemisavaldus koos tagastatavate toodetega pakki ning eemaldage pakendilt vajadusel vana aadresskaart.

Paki saatmiseks sisestage pakiautomaati Teile SMS-iga saadetud tagastuskood.

Itella Smartposti tagastuskood on sama, mis ukse avamise kood.

Pakiautomaat prindib Teile uue aadresskaardi ning avab ukse.

Tagastus jõuab e-poodi 3 tööpäeva jooksul.

Toote kättesaamise kohta saadame Teie e-posti aadressile kinnituse.



Veebipoe www.plaatpro.ee isikuandmete vastutav töötleja on ettevõte PLAAT PRO OÜ  Vabriku 39, Tallinn, 10411, Reg.nr 14842174, tel: +372 53 23 4500,  e-mail info@plaatpro.ee. PLAAT PRO OÜ ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le-

 

Milliseid isikuandmeid töödeldakse:

  • nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;
  • kauba kohaletoimetamise aadress;
  • pangakonto number;
  • kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
  • klienditoe andmed.

Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse:

  • Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.
  • Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks.
  • Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.
  • Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamisega seonduvaid küsimusi (klienditugi).
  • Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.

Õiguslik alus:

  • Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil.
  • Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).

Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse:

  • Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendi probleemide lahendamiseks.
  • Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale.
  • Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress.
  • Kui veebipoe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks.
  • Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.

Turvalisus ja andmetele ligipääs:

  • Isikuandmeid hoitakse Elkdata OÜ serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele, kes on liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga.
  • Juurdepääs isikuandmetele onmveebipoemtöötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, etlahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.
  • Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.
  •  

Isikuandmetega tutvumine ja parandamine:

  • Isikuandmetega saab tutvuda klinditoe vahendusel.

Nõusoleku tagasivõtmine:

  • Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

Säilitamine:

  • Kui veebipoes on ost sooritatud ilma kliendikontota, siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat.
  • Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isiku andmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni.
  • Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.

Kustutamine:

  • Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.

Vaidluste lahendamine:

  • Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel (info@plaatpro.ee). Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).