tingimused

kasutustingimused
ostmine
Tarne
tagastamine
privaatsuspoliitika
kasutustingimused

  1. Üldsätted

1.1  Käesolevad Plaatpro e-poe müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad internetiaadressil www.plaatpro.ee  asuval ostukeskkonnast (edaspidi: e-pood) ostmisel.

1.2  Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi: klient) ja e-poe omaniku PLAAT PRO OÜ (edaspidi müüja) vahel seoses e-poest toodete ostmisega.

1.3  Käesolevatele tingimustele lisaks reguleerivad e-poes toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid

1.4  Müüja andmed:

1.5  Müüjal on õigus ühepoolselt muuta e-poe kasutustingimusi ja hindu. Müüja annab muudatustest teada www.plaatpro.ee  Kui klient esitas tellimuse enne muudatuste jõustumist, rakendatakse tehingule tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

  1. Klienditugi

2.1  Klienditoe telefoninumber on +372 53 23 4500 (avatud tööpäeviti kl 9-15.00).

2.2  E-posti aadress: info@plaatpro.ee.

2.3  Riiklikel pühadel on klienditugi suletud.

  1. Hinnad

3.1  Kõik e-poe toodete hinnad ei sisalda 22%-list käibemaksu ning on esitatud eurodes.

3.2  E-poe toodete hinnad, allahindlused, pakkumised ja kampaaniad võivad erineda müüja jaekaupluste hindadest, allahindlustest, pakkumistest ja kampaaniatest.

3.4  Transpordi hinnad on välja toodud punktis 7.

  1. Tooted

4.1  E-poe tooted on reeglina olemas laos või müüja jaekauplustes. Toodete saadavust ei tagata, kuna laoseis võib tehniliste probleemide tõttu olla ekslik.

4.2  Kui kliendi tellitud toode müüjal puudub, teavitatakse klienti sellest esimesel võimalusel.

4.3  Tasutud tellimuse kogu ostusumma tagastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul.

  1. Tellimuse esitamine

5.1  Tellimusi saab esitada e-poes era- või ärikliendina.

5.2  Klient valib välja e-poest soovitud tooted ning lisab ostukorvi.

5.3  Klient kontrollib ostukorvi õigsust, seejärel kinnitab ostukorvi.

5.4  Klient sisestab nõutud andmed, valib sobiva kohaletoimetamise viisi ja nõustub kasutustingimustega.

5.5  Klient tasub tellimuse eest maksekeskonnas.

5.6  Pärast tellimuse eest tasumist tuleb kliendil vajutada “Tagasi kaupmehe juurde”.

5.7  Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse.

5.8 Arve saadetakse sisestatud emailile manusena koos tellimuse kinnitusega.

  1. Makseviisid

6.1  Tellimuse eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, Luminor, LHV ja Coop).

6.2  Makse toimub väljaspool e-poodi teenusepakkuja Montonio Finance OÜ turvalises maksekeskonnas.

6.3  Müüjal puudub ligipääs kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

6.4  Maksmine toimub eurodes.

  1. Kauba kättesaamine

7.1  Kliendil on võimalik tellimuse kohaletoimetamiseks valida Omniva, DPD või Smartposti pakiautomaat.

7.2  Tellimuse kohaletoimetamine Omniva pakiautomaati.

  1. Tellimuse tagastamine ja ümbervahetamine

8.1  Kliendil on õigus tellimusest 14 kalendripäeva jooksul põhjust avaldamata taganeda ning tellitud toode või tooted ümber vahetada või tagastada.

8.2  14-päevane tagastusõigus kehtib ainult e-poest ostetud kaubale ning ei laiene kaupluses sooritatud ostudele.

8.3  Toodete tagastamiseks ja/või vahetamiseks tuleb müüjale esitada taganemisavaldus 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamise hetkest. Täidetud taganemisavaldus tuleb saata koos tagastatud tootega müüjale.

8.4  Taganemisvormi leiab siit.

8.5  Klient on kohustatud avama toote pakendi ettevaatlikult, seda kahjustamata. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, ei ole originaalpakendis toote tagastamine nõutav.

8.6  Juhul, kui kohaletoimetamise viisiks oli valitud Omniva pakiautomaat saab tellimuse ümber vahetada või tagastada Omniva pakiautomaadi vahendusel, kasutades selleks esialgses SMS-is sisalduvat tagastuskoodi. Tagastuskoodi kasutamisel on tagastus tasuta ning jõuab e-poodi 3 tööpäeva jooksul.

8.7 Toote kättesaamise kohta saadetakse kliendi e-postile kinnitus.

8.8 Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

8.9 Juhul, kui tellimus tagastatakse osaliselt ja tellimusele on lisandunud kohaletoimetamise tasu on müüjal õigus tagastada kohaletoimetamiskulu proportsionaalselt tagastatud toodete arvuga.

  1. Kliendi isikuandmete töötlemine

9.1  Klient annab e-poes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda kliendi isikuandmeid (Ees- ja perekonnanimi, telefoni number, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-posti aadress).

9.2  Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, väljaarvatud makseteenust osutavale Montonio Finance OÜ-le ja tarneteenust pakkuvale ettevõttele.

9.3  Müüja säilitab kliendi kohta ostude sooritamise käigus kliendi poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega.

9.4 Müüja võib kasutada kliendi isikuandmeid otsepostituseks üksnes juhul, kui klient on selle jaoks andnud oma nõusoleku.

9.5 Andmeside kliendi ja pankade ning kaardimaksete vahel on krüpteeritud, mis tagab kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse. Makse teostamine toimub väljas pool e-poe keskkonda ning e-poel puudub ligipääs kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

  1. Pretensioonide esitamine ja vastutus

10.1  Müüja vastutab ostetud tootel ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates toote kliendile üleandmisest. Tarbijale toote müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.

10.2  Kliendil on soovitatav esitada pretensioon info@plaatpro.ee. Pretensiooni märkida kontaktandmed, probleemi täpne kirjeldus, pretensiooni esitamise kuupäev ning lisada ostu tõendav dokument.

10.3  Müüja ei vastuta tellitud toote mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.

10.4  Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

10.5  Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.

ostmine

Üldine

Plaatpro e-poest tellimiseks tuleb valitud tooted lisada ostukorvi.

Tellimuse vormistamiseks avada menüüribal paremas osas paiknev ostukorv, seejärel vajutada “Ostukorv”.

Kassa lehel kontrollida valitud toodete suurust, kogust ja hinda ning valida sobiva tarne- ja makseviisi.

Vastavalt valitud tarneviisile täita vajalikud väljad.

Kui nõutud andmed on sisestatud, andmete õigsus kontrollitud ja kasututingimustega nõustutud, siis tellimuse maksmiseks klikkida “Maksma”.

Valida teile sobiv makseviis, pärast makse sooritamist kindlasti vajutada nupule “Tagasi kaupmehe juurde”.

Makseviisid

Tarne

Smartpost pakiautomaat 2.99€

Tasuta alates 200€ (+km) ostust!

Tellimus jõuab Teie valitud pakiautomaati 10 tööpäeva jooksul peale tellimuse tasumist.

Tellimuse kohalejõudmisest teavitatakse Teid SMS-teatega.

SMS sisaldab:

Omniva pakiautomaat 2.90€

Tasuta alates 200€ (+km) ostust!

Tellimus jõuab Teie valitud pakiautomaati 10 tööpäeva jooksul peale tellimuse tasumist.

Tellimuse kohalejõudmisest teavitatakse Teid SMS-teatega.

SMS sisaldab:

Smartpost kuller

Tellimus tuuakse kulleriga Teie poolt valitud aadressile 10 tööpäeva jooksul peale tellimuse tasumist.

Kuller võtab teiega telefoni teel ühendust ning kooskõlastab kohaletoimetamiseks sobiva aja.

tagastamine

  1. Üldine

Tooteid saab tagastada 14 päeva jooksul, alates kauba kättesaamisest.

Tagastamine on tasuta, kuid vajalik on esitada taganemisavaldus.

  1. Tagastamine pakiautomaadi kaudu

Lisage täidetud taganemisavaldus koos tagastatavate toodetega pakki ning eemaldage pakendilt vajadusel vana aadresskaart.

Paki saatmiseks sisestage pakiautomaati Teile SMS-iga saadetud tagastuskood.

Itella Smartposti tagastuskood on sama, mis ukse avamise kood.

Pakiautomaat prindib Teile uue aadresskaardi ning avab ukse.

Tagastus jõuab e-poodi 3 tööpäeva jooksul.

Toote kättesaamise kohta saadame Teie e-posti aadressile kinnituse.

privaatsuspoliitika

Veebipoe www.plaatpro.ee isikuandmete vastutav töötleja on ettevõte PLAAT PRO OÜ  Vabriku 39, Tallinn, 10411, Reg.nr 14842174, tel: +372 53 23 4500,  e-mail info@plaatpro.ee. PLAAT PRO OÜ ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le-

Milliseid isikuandmeid töödeldakse:

Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse:

Õiguslik alus:

Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse:

Turvalisus ja andmetele ligipääs:

Isikuandmetega tutvumine ja parandamine:

Nõusoleku tagasivõtmine:

Säilitamine:

Kustutamine:

Vaidluste lahendamine: